Anna Dzierzędzka dyrektorem zakupu i planowania mediów w PepsiCo na rynkach CE

Odpowiada m.in. za proces komunikacji w regionie w kanałach cyfrowych i tradycyjnych oraz wdrażanie globalnych procesów planowania komunikacji.

Anna Dzierzędzka objęła stanowisko dyrektora zakupów i planowania mediów w regionie CE (Europy Środkowej, krajach bałkańskich oraz Niemczech, Austrii i Szwajcarii) w PepsiCo. Odpowiadać będzie za proces komunikacji w regionie w kanałach cyfrowych i tradycyjnych oraz wdrażanie globalnych procesów planowania komunikacji. Odpowiedzialna będzie za efektywność kampanii oraz wszystkich mediów i narzędzi komunikacji stosowanych przez PepsiCo. Anna Dzierzędzka będzie też nadzorować procesy rozwoju i testowania najnowszych metod dotarcia do konsumentów, aby w efekcie uzyskać poprawę kompetencji w obszarze komunikacji mediowej w całej organizacji.

W ramach realizacji powyższych działań Anna Dzierzędzka odpowiedzialna będzie za budowę partnerskich relacji z agencjami mediowymi w całym regionie oraz innymi partnerami z branży mediów, planowanie i efektywne wykorzystywanie przyznawanych budżetów, a także za dobór kanałów komunikacji, negocjacje warunków współpracy oraz monitorowanie realizacji zawartych porozumień.

W pierwszym kwartale br. Anna Dzierzędzka dołączyła do zespołu Gemiusa, a do jej zadań należało rozwijanie biznesu firmy na rynkach EMEA. W listopadzie 2017 r. znalazła się w zespole Value Media (Group One) i objęła stanowisko chief growth officera. Do Value Media przeszła po 16 latach pracy w MediaCom Warszawa (WPP/GroupM), gdzie zasiadała w zarządzie firmy. Pracowała m.in. dla Procter & Gamble, którego hubem zarządzała na dziewięciu rynkach CE i kierowała 70-osobowym zespołem.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.