Anna Dzierzędzka dyrektorem zakupu i planowania mediów w PepsiCo na rynkach CE
Odpowiada m.in. za proces komunikacji w regionie w kanałach cyfrowych i tradycyjnych oraz wdrażanie globalnych procesów planowania komunikacji.
W ramach realizacji powyższych działań Anna Dzierzędzka odpowiedzialna będzie za budowę partnerskich relacji z agencjami mediowymi w całym regionie oraz innymi partnerami z branży mediów, planowanie i efektywne wykorzystywanie przyznawanych budżetów, a także za dobór kanałów komunikacji, negocjacje warunków współpracy oraz monitorowanie realizacji zawartych porozumień.
W pierwszym kwartale br. Anna Dzierzędzka dołączyła do zespołu Gemiusa, a do jej zadań należało rozwijanie biznesu firmy na rynkach EMEA. W listopadzie 2017 r. znalazła się w zespole Value Media (Group One) i objęła stanowisko chief growth officera. Do Value Media przeszła po 16 latach pracy w MediaCom Warszawa (WPP/GroupM), gdzie zasiadała w zarządzie firmy. Pracowała m.in. dla Procter & Gamble, którego hubem zarządzała na dziewięciu rynkach CE i kierowała 70-osobowym zespołem.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.