José Mourinho w globalnej kampanii brokera XTB [wideo]

Kampanię pod hasłem "Be like José" przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.

Wystartowała globalna kampania brokera finansowego XTB z nowym ambasadorem marki, trenerem piłkarskim José Mourinho. Za międzynarodową kampanię odpowiada agencja Saatchi & Saatchi.

Kampania prowadzona jest pod hasłem "Be like José" i odwołuje się do wieloletniego strategicznego doświadczenia José Mourinho.

W ramach działań przygotowano spoty, kampanię digital i ATL - będą adaptowane na kilkanaście rynków, na których działa XTB. Spot powstawał w Warszawie i Londynie. Strategię opracował zespół marketingu XTB, a za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dobro, a wyreżyserował go Michał Sablińki. Za działania z nowym ambasadorem XTB odpowiada agencja CAA.

Katarzyna Kacprzak 671 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.