José Mourinho w globalnej kampanii brokera XTB [wideo]
Kampanię pod hasłem "Be like José" przygotowała agencja Saatchi & Saatchi.
Kampania prowadzona jest pod hasłem "Be like José" i odwołuje się do wieloletniego strategicznego doświadczenia José Mourinho.
W ramach działań przygotowano spoty, kampanię digital i ATL - będą adaptowane na kilkanaście rynków, na których działa XTB. Spot powstawał w Warszawie i Londynie. Strategię opracował zespół marketingu XTB, a za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Dobro, a wyreżyserował go Michał Sablińki. Za działania z nowym ambasadorem XTB odpowiada agencja CAA.

Katarzyna Kacprzak
671 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane