Życie na sześciu calach - Multiscreen Day 2020 [wideo]
Konsumpcja wideo, zmiany zachodzące w streamingu, nowe pomysły na social media i rosnąca siła gamingu to tematy tegorocznej piątej edycji konferencji Multiscreen Day organizowanej przez Media Marketing Polska.
Głównym wątkiem spotkania będą młode generacje: Y, Z oraz Alfa i ich sposoby konsumpcji mediów.
Multiscreen Day obędzie się formule hybrydowej. Po wykupieniu pakietów na stronie https://multiscreenday.pl/ uczestnicy mogą wybrać formę udziału, tj. online (udostępniona zostanie platforma z transmisją live) lub wziąć udział w konferencji stacjonarnie w Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre (ul. Grzybowska 63, Warszawa).
Na konferencji wystąpi blisko 20 prelegentów, którzy odpowiedzą na takie pytania jak:
-
Dlaczego seriale i filmy w tradycyjnej telewizji nie mają żadnych szans u młodego widza?
-
Dlaczego telewizor to tylko kolejne urządzenie z dostępem do Netflixa, a wielkość ekranu, jeśli chodzi o konsumpcję wideo, nie ma żadnego znaczenia?
-
Jak wygląda rynek gamingowy w Polsce?
-
Jak współpracuje się z influencerami z tej kategorii?
-
Co wspólnego mają gry i Netflix?
-
Dlaczego wideo, na Facebooku, Intagramie, na mobile'u – jest doskonałym narzędziem dla marketerów do budowania sprzedaży i brandu?
-
Jakich formatów użyć?
-
Jakie formy są najbardziej impactowe?
-
Jak to zrobić w rozsądnych budżetach?
Bilety na wydarzenie można kupić na stronie wydarzenia.
MULTISCREEN DAY – KTO WYSTĄPI ?
Na konferencji wystąpią eksperci z Gamesetu, Gemiusa, IQS, Minsdhare, National Geographic, YouTube. Do grona prelegentów zaproszeni zostali eksperci reprezentujący marketerów, nadawców, producentów kontentu, agencje i firmy badawcze.
Są wśród nich zarówno osoby, które zadebiutują na Multiscreen Day, jak i mówcy, którzy otrzymali od uczestników najwyższe noty w ankiecie dotyczącej poprzednich edycji konferencji.
Nasi prelegenci to m.in. Agnieszka Chabrzyk, Business Factory; Miki Chojnacka, Hopster; Lucyna Koba, Gemius; Karol Stryja, The Podcast Makers; Marta Rybicka, IQS; Angelika Adamczuk, Gameset; Katarzyna Cimochowska, streamerka Brunecia.
MULTISCREEN DAY – DLA KOGO ?
Udział w konferencji powinni wziąć wszyscy zainteresowania mediami i reklamą: marketerzy, przedstawiciele: mediów, domów mediowych, nadawców TV, wydawców internetowych, a także przedstawiciele agencji: reklamowych, digital, kreatywnych; przedstawiciele: studiów produkcyjnych, producentów kontentu.
– Chociaż „rok mobile" mamy już dawno za sobą, to branże mediów, reklamy i marketingu dopiero teraz zaczynają rozumieć, jak wielkie zmiany czekają wszystkich w związku z rosnącą rolą urządzeń mobilnych w życiu konsumentów. Pandemia jeszcze przyspieszyła procesy związane z rozwojem mediów cyfrowych i jeszcze bardziej pchnęła konsumentów w ich stronę.
Na konferencji Multiscreen Day 2020 chcemy przyjrzeć się – zwłaszcza, ale nie tylko – młodej generacji. Poznać jej sposoby konsumpcji mediów i nowoczesnej rozrywki. Zwłaszcza, że to właśnie młodzi ludzie, którzy na długie miesiące zostali w domach, najbardziej zanurzyli się w cyfrowym świecie.
Będziemy przyglądać się nie tylko konsumpcji oferty wideo, ale też zmianom zachodzącym w streamingu, nowym pomysłom na social media czy rosnącej sile gamingu. Te wszystkie światy dziś się przenikają – i na dużych ekranach, i na sześciocalowych – podsumowuje Piotr Machul.
PATRONI MEDIALNI