Artur Malinowski dyrektorem marketingu e-commerce w Empiku

Przez ostatnie lata związany był z Dentsu.

Artur Malinowski rozpoczął pracę w Empiku, obejmując stanowisko dyrektora marketingu e-commerce. Jest odpowiedzialny za tworzenie i realizację strategii digital marketingu Empik.com. Będzie brał udział w projektach skoncentrowanych na rozwoju organizacji i wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań. Zespół, którym zarządza, zajmuje się wspieraniem sprzedaży własnej oraz na platformie Marketplace. Malinowski będzie dbał o spójność działań omnichannelowych, monitorował skuteczność kampanii performance marketingowych w oparciu o przyjęte mierniki KPI, a także planował i kontrolował budżet działu.

Poprzednio Malinowski był media performance directorem w Dentsu. Kierował zespołem odpowiedzialnym za procesy szczegółowego planowania i zakupu mediów, w tym realizację kampanii performance. W ramach grupy zarządzał agencją iProspect. Wcześniej kierował pracami domu mediowego Carat Polska. Po przejściu do Dentsu zaczynał jako business & business development director w Carat. Od 2010 r. związany był z domem mediowym Media Direction OMD, od digital plannera po digital managera.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.