Jacek Dymkowski dyrektorem zarządzającym w Reprise

Dołączy również do zarządu operacyjnego grupy Mediabrands.

Na początku listopada br. do grupy Mediabrands dołączy Jacek Dymkowski, obejmując stanowisko managing directora agencji marketingowej Reprise. Będzie odpowiedzialny za realizację strategii biznesowej agencji, budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, zarządzanie zespołem oraz nadzorowanie jej najważniejszych projektów. Jacek Dymkowski będzie raportował bezpośrednio do Moniki Bronowskiej, CEO Mediabrands Poland i Mediabrands CEE.
 
Marta Bąkowska, dotychczas pełniąca funkcję szefa Reprise, obecnie przebywa na urlopie macierzyńskim. CEO agencji była Anna Gruszka.
 
Dymkowski dołączy również do zarządu operacyjnego grupy Mediabrands. W jego skład wchodzą top managerowie z domów mediowych UM i Initiative, agencji Reprise, Matterkind, Kinesso oraz pracujący w strukturach wspólnych Mediabrands (m.in. strategia, trading, HR).
 
Jacek Dymkowski ma kilkuletnie doświadczenie pracy w branży reklamowej i mediowej. Ostatnio zarządzał firmą Adrino, a wcześniej pracował m.in. w firmach Publicis Groupe oraz Agora.
Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.