Magdalena Tynor dyrektorką marketingu w Synergic Media
Awansowała Kinga Kalińska, a do zespołu dołączyła Natasza Vieweger.
Magdalena Tynor ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu, rozwoju biznesu oraz prowadzenia grup produktowych, między innymi z zakresu reklamy tranzytowej, digitalowej, lotniskowej oraz eventowej. Z rynkiem reklamowym związana jest od 16 lat.
Kinga Kalińska obecnie jest zastępcą dyrektora ds. sprzedaży w Synergic. Od ponad 15 lat związana z firmą i branżą reklamy zewnętrznej. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów zdobywała koordynując niestandardowe i multiproduktowe kampanie oraz projekty.
Natasza Vieweger odpowiedzialna jest za współpracę z kluczowymi domami mediowymi i reklamodawcami w Synergic. Karierę rozpoczynała w radiu, potem pracowała w wydawnictwach, gdzie koncentrowała się na sprzedaży prasy i internetu. Zawodowo związana jest z reklamą od ponad 20 lat, od zawsze w obszarze domów mediowych.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.