Magdalena Tynor dyrektorką marketingu w Synergic Media

Awansowała Kinga Kalińska, a do zespołu dołączyła Natasza Vieweger.

Magdalena Tynor
Magdalena Tynor
Nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu w Synergic Media objęła Magdalena Tynor. W dziale sprzedaży, którym kieruje Piotr Luberadzki, na stanowisko zastępcy dyrektora awansowała Kinga Kalińska. Do zespołu dołączyła Natasza Vieweger – odpowiada za współpracę z kluczowymi domami mediowymi i reklamodawcami.

Magdalena Tynor ma wieloletnie doświadczenie zawodowe w obszarze marketingu, rozwoju biznesu oraz prowadzenia grup produktowych, między innymi z zakresu reklamy tranzytowej, digitalowej, lotniskowej oraz eventowej. Z rynkiem reklamowym związana jest od 16 lat.

Kinga Kalińska obecnie jest zastępcą dyrektora ds. sprzedaży w Synergic. Od ponad 15 lat związana z firmą i branżą reklamy zewnętrznej. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów zdobywała koordynując niestandardowe i multiproduktowe kampanie oraz projekty.

Natasza Vieweger odpowiedzialna jest za współpracę z kluczowymi domami mediowymi i reklamodawcami w Synergic. Karierę rozpoczynała w radiu, potem pracowała w wydawnictwach, gdzie koncentrowała się na sprzedaży prasy i internetu. Zawodowo związana jest z reklamą od ponad 20 lat, od zawsze w obszarze domów mediowych.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.