Starbucks dostarczy kawę do domu
Sieć działa we współpracy z Glovo i oferuje bezkontaktową dostawę.
Starbucks to kolejna marka rozwijana w Polsce przez firmę AmRest, która inwestuje w rosnący w szybkim tempie rynek delivery (wcześniej uczyniły to m.in. Pizza Hut i KFC). Według badania przeprowadzonego w lipcu br. przez SW Research na zlecenie Glovo aż 40% Polaków zamawia jedzenie z dostawą przynajmniej raz w tygodniu.
Między 12-25 października w ramach promocji klienci kawiarni będą mogli zamawiać swoją ulubioną kawę i przekąski bez opłaty za dostawę. Firma nie informuje, czy nowe udogodnienie uzyska jakieś marketingowe wsparcie.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.