Starbucks dostarczy kawę do domu

Sieć działa we współpracy z Glovo i oferuje bezkontaktową dostawę.

Po ponadtrzymiesięcznym programie pilotażowym w 5 miastach sieć Starbucks nawiązuje współpracę z aplikacją Glovo i wprowadza bezkontaktową opcję dostawy wybranych produktów. Opcja z dostawą jest teraz dostępna jest w kawiarniach Starbucks na terenie całej Polski.

Starbucks to kolejna marka rozwijana w Polsce przez firmę AmRest, która inwestuje w rosnący w szybkim tempie rynek delivery (wcześniej uczyniły to m.in. Pizza Hut i KFC). Według badania przeprowadzonego w lipcu br. przez SW Research na zlecenie Glovo aż 40% Polaków zamawia jedzenie z dostawą przynajmniej raz w tygodniu.

Między 12-25 października w ramach promocji klienci kawiarni będą mogli zamawiać swoją ulubioną kawę i przekąski bez opłaty za dostawę. Firma nie informuje, czy nowe udogodnienie uzyska jakieś marketingowe wsparcie. 

Katarzyna Woźniak 552 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.