Zmiany w zarządzie TVN Discovery

Marketingiem pokieruje Marcin Bogłowski. Odchodzą Maciej Maciejowski i Tomasz Marszałł.

Z końcem października br. z grupy TVN Discovery odchodzą Maciej Maciejowski odpowiedzialny za obszar digital i Tomasz Marszałł odpowiedzialny za marketing. Firma nie planuje rekrutacji na opuszczone przez nich stanowiska.

W najbliższym czasie zespół odpowiedzialny za cyfrową działalność spółki będzie podlegał bezpośrednio Katarzynie Kieli, prezes i dyrektor zarządzającej Discovery w regionie EMEA. Opiekę nad marketingiem przejmie Marcin Bogłowski, od niedawna dyrektor departamentu consumer insights & data, a wcześniej przez prawie 12 lat dyrektor działu badań i rozwoju w TVN Media. Przed przejściem do TVN Bogłowski był w latach 2003-2008 dyrektorem zarządzającym domu mediowego MediaCom Warszawa.

Maciej Maciejowski był związany z firmą od 2004 r. Przez ostatnie osiem lat był dyrektorem pionu digital oraz członkiem zarządów TVN i TVN Media. Tomasz Marszałł w latach 2015-2018 był członkiem zarządu TVN Media, a od stycznia 2019 r. - członkiem zarządu TVN oraz dyrektorem marketingu i komunikacji.

Piotr Machul 261 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.