Ruszyła kampania "Cash Lajf Balans" [wideo]

Działania dla Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej.

Wystartowała edukacyjna kampania "Cash Lajf Balans" Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, której celem jest zachęcenie młodzieży ze wschodniej części Polski do rozwijania swoich pasji i przekuwania ich w biznes. Grupą docelową byli uczniowie szkół ponadpodstawowych z województw lubelskiego, podkarpackiego, podlaskiego, świętokrzyskiego i warmińsko-mazurskiego.

Bohaterami nagrań są młodzi przedsiębiorcy z regionu, którzy opowiadają o swoim pomyśle na biznes, wyzwaniach, jakie musieli podjąć na początku drogi oraz sukcesach. Wszystkie filmy można zobaczyć na kanale YouTube kampanii Cash Lajf Balans.

Dodatkowo powstała gra edukacyjna na urządzenia mobilne Cash Lajf Balans. Aplikację można bezpłatnie pobrać w sklepach Google Play i App Store.

Za stworzenie strategii komunikacji oraz kreacji (8 filmów edukacyjnych oraz 1 krótka forma wideo na platformy społecznościowe, gra na smartfony, scenariusze lekcji, konkursy dla uczniów i szkół), a także działania PR, m.in. współpraca z influencerami oraz media relations, utworzenie i prowadzenie profili na kanałach społecznościowych (Facebook, Instagram) oraz pozyskanie patronatów medialnych odpowiadała warszawska agencja Fabryka Komunikacji Społecznej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.