"MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką": nowy program w TVN, TTV oraz na Player.pl

Za koncepcję i strategię 10-odcinkowego programu realizowanego we współpracy z Carrefour Polska odpowiada BrandTime.

Carrefour Polska oraz TVN Grupa Discovery przygotowały nowy program „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką”. Akcja jest wspólną inicjatywą TVN Grupa Discovery oraz Carrefour Polska. Za koncepcję i działania strategiczne oraz planowanie i zakup mediów odpowiada Dom Kreatywnego Contentu BrandTime oraz Dom Mediowy Arena Media. Bosacka, dziennikarka telewizyjna i prasowa, znana m.in. z programu "Wiem, co jem" w TVN Style, prowadzi też kanał EkoBosacka na YouTube (obecnie 63,7 tys. subskrypcji).

Program startuje 24 października br. na głównej antenie TVN oraz dzień później w TTV i będzie emitowany przez 10 kolejnych weekendów. Pojawi się także w Player.pl. Od 3 listopada br. produkty prezentowane w programie objęte zostaną specjalną ofertą handlową, dostępną w katalogach z Bosacką jako ambasadorką akcji na okładce.

Program „MądrzeJEMY z Katarzyną Bosacką” jest poświęcony zmianie nawyków żywieniowych. W dziesięciu odcinkach bohaterowie wraz z prowadzącą przejdą żywieniową metamorfozę. Dowiedzą się m.in., jak wybierać dobre, jakościowe produkty, czym zastępować cukier oraz jak czytać etykiety na sklepowych półkach. Program będzie także promować wyroby pochodzące od lokalnych producentów, którzy do sklepów Carrefour dostarczają między innymi jajka od szczęśliwych kur oraz wytwarzane tradycyjnymi metodami miody, warzywa czy suszone owoce.

W związku z emisją programu zostanie uruchomiona strona internetowa z materiałami poświęconymi zdrowej diecie. Ruszy też konkurs dla widzów na najlepsze zdjęcia posiłków zachęcające innych do zmiany niekoniecznie najzdrowszych nawyków żywieniowych. Szczegóły pojawią się 26 października na stronie konkurs.tvn.pl.

- Zawsze staramy się tworzyć angażujące i intrygujące treści, które zamieniają grupy docelowe
danego programu w społeczności skupione wokół danej tematyki i marki - przekonuje Jarosław Czujak, sales &media director Domu Kreatywnego Contentu BrandTime.

- Od dwóch lat realizujemy transformację żywieniową i naszą misją jest oferowanie dobrej żywności dla wszystkich - mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska. – Zrobiliśmy już bardzo wiele, aby rozbudować ofertę artykułów naturalnych, bio i wegańskich, zmienić na lepsze składy produktów naszej marki własnej oraz zadbać o dobro kur, pszczół, karpi i innych zwierząt. Nadeszła pora, aby nasz entuzjazm na temat mądrego jedzenia udzielił się Polakom. Startujemy z programem z Katarzyną Bosacką i TVN, aby udowodnić, że każdy może zacząć odżywiać się świadomie i zdrowo, dbając o naszą planetę i świetnie się przy tym bawiąc w gronie rodziny i przyjaciół – dodaje Sacha.

(Współpraca: Paweł Piasecki)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.