Michał Żebrowski i Borys Szyc w nowej kampanii McDonald's [wideo]
Aktorzy zakładają się, który zna się bardziej na burgerach.
To kolejny spot z serii, reżyserowany przez Jana Komasę. W poprzednim Tomasz Karolak z pomocą McDonald’s wkręcił swoją koleżankę Kasię Zielińską, zabierając ją na burgera do miejsca, którego raczej się nie spodziewała.
Wideo będzie emitowane w telewizji i internecie. Dodatkowo kampania wspierana jest 6-sekundowymi formatami wideo. Za realizację odpowiada agencja DDB, za druk materiałów POS - Gutenberg, a za produkcję kampanii digital – Happy Endians. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a działania PR prowadzi agencja 24/7 Communications.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.