Michał Żebrowski i Borys Szyc w nowej kampanii McDonald's [wideo]

Aktorzy zakładają się, który zna się bardziej na burgerach.

Wczoraj wystartowała nowa kampania promująca linię burgerów Maestro sieci McDonald's. W kampanii można zobaczyć Borysa Szyca i Michała Żebrowskiego zakładających się o to, czy istnieje burger przynajmniej tak samo dobry jak ten z ich ulubionej burgerowni. Przegrany będzie musiał zrobić coś, czego naprawdę nie lubi. 

To kolejny spot z serii, reżyserowany przez Jana Komasę. W poprzednim Tomasz Karolak z pomocą McDonald’s wkręcił swoją koleżankę Kasię Zielińską, zabierając ją na burgera do miejsca, którego raczej się nie spodziewała.

Wideo będzie emitowane w telewizji i internecie. Dodatkowo kampania wspierana jest 6-sekundowymi formatami wideo. Za realizację odpowiada agencja DDB, za druk materiałów POS - Gutenberg, a za produkcję kampanii digital – Happy Endians. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD, a działania PR prowadzi agencja  24/7 Communications. 

Katarzyna Woźniak 552 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.