Wolt z jesienną kampanią promocyjną [wideo]
Kampania opiera się głównie na emisji reklam online i dystrybucji treści w kanałach własnych i aplikacji Wolt, profilach społecznościowych firmy oraz wybranych restauracji partnerskich.
- Pracując na scenariuszami spotów staraliśmy się znaleźć sytuacje, w których Wolt ułatwia życie i przełożyć je na formę lekkich scen z nutą humoru. Nowa rzeczywistość, w której funkcjonujemy od kilku miesięcy, z jednej strony powodowała wiele ograniczeń, z drugiej stanowiła dla nas inspirację, którą odzwierciedlają np. sceny rozmowy z babcią przez Internet czy zostawiania jedzenia przez kuriera pod drzwiami w ramach dostawy bezkontaktowej – podkreśla Michał Radziejewski, reżyser spotów, współpracujący już wcześniej z Woltem.
W Polsce Wolt działa od 2018 r. Rozwozi obecnie dania za pomocą rowerów, skuterów i samochodów z ok. 1300 restauracji w 7 miastach: Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Wrocławiu, Katowicach i (od zeszłego tygodnia) Poznaniu. W ostatnim czasie aplikacja umożliwiła dostawy zakupów z supermarketów Spar na terenie Warszawy.
W skali globalnej fińska spółka założona w 2014 r. w Helsinkach obsługuje konsumentów w 100 miastach z 23 krajów w Europie i Azji.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.