Jaki jest koń? - branża reklamowa wspiera kampanię społeczną [wideo]
Założony przez Paulinę Mergner dom produkcyjny Szut Szut Studio i Angelika Kobylarz - client service director z agencji Endless by Walk oraz szereg znanych twórców ze świata reklamy wsparło pro bono kampanię Fundacji Zwierzęca Polana.
Osią kampanii jest wyreżyserowany przez Annę Maliszewską film pokazujący, czym dla człowieka są konie: dziecięcymi marzeniami o koniku na biegunach i kucyku Pony, przyjaciółmi i lekarzami osób z autyzmem, wojownikami na polach bitewnych, ale też kawałkami bezdusznie traktowanego mięsa trafiającego do rzeźni. W pracy nad kampanią brali udział: team kreatywny Dziewczyny z Zapałkami, czyli Anna Bińczyk i Magdalena Korzyńska, twórczyni głośnej akcji "Nasz chleb powszedni" designerka Agata Zimny, fotograf Daniel Korzewa oraz odpowiedzialna za komunikację Aleksandra Adrian. Za produkcję odpowiadały Szut Szut Studio i Angelika Kobylarz z agencji Endless by Walk.
Spot powstał dzięki wsparciu szeregu firm i instytucji, w tym stowarzyszenia Otwarte Klatki, Pałacu Kultury I Nauki, Zachęty, Muzeum Narodowego w Krakowie, firmy fonograficznej Kayax, Studia Munka, firm Getty Images, Shutter Stock, ATM, Heliograf, Lunapark, Model Plus, Demland, Sold Out, Vega Management, Lava Film, Euro Seba Film, Szafa Gra, United4models, Agencji Aktorskiej Tago, Wojskowego Centrum Edukacji Obywatelskiej, Studia Animacji Bielsko Biała i Stadniny Buksza Polo.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.