Czesław Mozil i Maria Rotkiel w akcji ING Banku [wideo]

"Porozmawiajmy o PIE@#&%!$".

ING Bank Śląski (ING Bank) przygotował akcję marketingową poprzez którą chce zachęcić odbiorców do otwartej rozmowy na ważny społecznie temat – pieniędzy. Jako formę przekazu bank wybrał format stand-upów i podcastów "Porozmawiajmy o pieniądzach" z udziałem muzyka Czesława Mozila i psycholog Marii Rotkiel.

– Mimo że dla 68% Polaków finanse są naturalnym tematem, to aż 25% z nich w sprawach finansowych woli poszukać odpowiedzi w internecie, niż prosić o radę najbliższych, a 16% deklaruje, że nie lubi rozmawiać z partnerem o pieniądzach. Jeśli zaczniemy chętniej i z mniejszym trudem o nich rozmawiać, to będzie dopiero początek zmiany, która ma pozytywny wpływ na zarządzanie domowym budżetem i stan naszych finansów – mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Akcja będzie prowadzona w internecie, w tym w mediach społecznościowych. Pomysł i kreacja są autorstwa agencji Gong. Za reżyserię stand-upów odpowiadał Maciej Buchwald, a za produkcję studio Film Produkcja. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Maciej Burlikowski 1459 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.