"Wygrać z wirusem": raport Schulz Brand Friendly

Raport nie aspiruje do bycia kompletnym przepisem i odpowiedzią na pytanie, co zrobić, aby osiągnąć sukces. Ma być zbiorem dobrych pomysłów i doświadczeń na złe czasy - deklaruje Wojciech Kotala, prezes zarządu krakowskiej agencji reklamowej.

Agencja Schulz Brand Friendly przygotowała raport specjalny „Wygrać z wirusem”. Redaktorem prowadzącym publikacji była Dominika Kozłowska, PR manager agencji. Do współpracy zaproszono marketerów i agencje – podmioty, których w numerze 7-8/2020 „Media Marketing Polska” wyróżniliśmy tytułem „Marketing z sercem”. Była to próba docenienia profesjonalizmu, otwartości i empatii firm i stojących za nimi osób, które w różny sposób zaangażowały się w pożyteczne działania w czasie pandemii i narodowej kwarantanny.

Pomysłodawcy raportu zaznaczają, że publikacja jest przede wszystkim zachętą do spojrzenia na biznes pod innym kątem i poszukiwania własnej drogi. – Zainspirowani nagrodą dla Schulz Brand Friendly poczuliśmy się wezwani do działania i postanowiliśmy stworzyć raport pokazujący pozytywne aktywności i pomysły na przyszłość. Tak powstał raport „Wygrać z wirusem” – wyjaśnia Wojciech Kotala, prezes zarządu agencji Schulz Brand Friendly. - Wierzymy w szybki powrót koniunktury, a jeśli branża wesprze ją aktywnością marketingową, to symboliczne odbicie „V” się uda. Raport nie aspiruje do bycia kompletnym przepisem i odpowiedzią na pytanie, co zrobić, aby osiągnąć sukces. Ma być zbiorem dobrych pomysłów i doświadczeń na złe czasy - deklaruje Kotala.

Do jego współtworzenia zaproszono menedżerów marek: PepsiCo (Iwona Wojna, e-commerce i customer digital manager), BNP Paribas (Dariusz Maciołek, dyrektor zarządzający pionu marketingu, komunikacji i zaangażowania społecznego), Aviva (dr Jolanta Karny, wiceprezes, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu), L’Oréal (Donata Wolińska, chief marketing officer, Polska i kraje bałtyckie), OLX (Marcin Sienkowski, szef marketingu) oraz agencji 180heartbeats + JUNG v MATT (Marcin Gaworski, współzałożyciel i partner).

Raport skupia się na kilku obszarach, m.in.: rola mediów w czasie pandemii, rozwój e-commerce, zmiany zwyczajów konsumenckich, rynek ubezpieczeń dziś, jak giganci wspierają small business, walka z „wykluczeniem cyfrowym” czy nowe zadania agencji kreatywnych w trudnych czasach.

Pełny raport „Wygrać z wirusem” można pobrać nieodpłatnie tutaj.

„Media Marketing Polska” jest patronem medialnym publikacji.

Piotr Machul 265 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.