Betfan po raz pierwszy z reklamą w telewizji [wideo]

Twarzą kampanii firmy bukmacherskiej jest Mariusz Pudzianowski, a muzykę i wokal do spotu reklamowego nagrał jego młodszy brat Krystian.

Firma bukmacherska BetFan debiutuje z kampanią reklamową w telewizji. Jej twarzą jest Mariusz Pudzianowski, znany zawodnik w walkach MMA w Polsce, który w reklamie pyta zadziornie: "Masz już konto w Betfan? Czy mam Ci je wklepać?".

Rynek zakładów bukmacherkich w Polsce jest szacowany na ponad 6 mld zł (bez gier liczbowych, czyli bez domeny państwowego monopolisty Totalizatora Sportowego). To więcej niż np. rynek kawy. Dwie największe działające na nim firmy to SKS i Fortuna. Betfan jest młodą firmą – zaczął działać w ub.r., nie buduje sieci stacjonarnych punktów tylko nastawia się na internet.

– Zależało nam, by materiał w 100% odpowiadał DNA naszej marki, która uwielbia kreować trendy i wyznacza nowe kierunki rozwoju branży. Dlatego pomysł na spot i kampanię opracowaliśmy sami. Cała produkcja w znacznej mierze nawiązuje do siły i charakteru Mariusza Pudzianowskiego, dlatego w materiale nie zabraknie ujęć z siłowni i oktagonu – mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu Betfan.

Producentem spotu jest studio Simple Frame, a reżyserem doświadczony w branży reklamowej Michał Szewczuk. Muzykę i wokal nagrał Krystian Pudzianowski, młodszy brat Mariusza.

Maciej Burlikowski 1459 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.