14 influencerów gamingowych w kampanii Orange i Play [wideo]

Za realizację całości kampanii odpowiada agencja Gameset.

W najnowszej kampanii operatorów komórkowych Orange i Play udział bierze 14 twórców treści gamingowych na YouTube. Influencerzy promują możliwość skorzystania z cashbacku w Google Play przy dokonaniu płatności za zakupy poprzez rachunek operatora. W ramach kampanii powstało kilkanaście filmów u influencerów, a także masthead na YouTube i specjalny landing page o akcji.

W akcji udział wzięli twórcy z kanałów JaworskiTV, Delaereq, LetsGoTry, GRAthiss, Koneko, Puzonik, PLKD, Kaluch, Doknes, iSuperMWK, Sheo, Jeż Tritsus, Enzzi i Juniorsky.
 
Za realizację całości kampanii odpowiada agencja marketingu gamingowego Gameset (grupa LTTM).
Maciej Florek 2199 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.