Pyszne.pl w kampanii "Jem u siebie" wykorzystuje zdjęcia z dronów

Serwis oferujący dostawy jedzenia stawia tym razem na lokalność, koncentrując się na charakterystycznych miejscach z Warszawy, Krakowa i Wrocławia.

Kampania Pyszne.pl prowadzona równolegle w trzech polskich miastach opiera się na idei, że najlepsza dzielnica to ta, w której mieszkamy, a najlepsze restauracje mamy w sąsiedztwie. Dla lokalnych patriotów serwis do zamawiania jedzenia online Pyszne.pl stworzył limitowaną serię obrusów z fotografiami charakterystycznych punktów w różnych dzielnicach – od Kładki Ojca Bernatka na krakowskim Podgórzu, przez Rondo Daszyńskiego na warszawskiej Woli, po fragment osiedla mieszkalnego na wrocławskim Gaju. Współtwórcami obrusów są uznani fotografowie specjalizujący się w ujęciach dronowych, których konta na Instagramie śledzi od kilkunastu do ponad 20 tysięcy osób: Witold Ziomek, Wojciech Radwański i Aleksander Głowacki. Obrusy można zdobyć składając zamówienia na Pyszne.pl w wybranych restauracjach w Warszawie, Krakowie i Wrocławiu, a także śledząc profile społecznościowe Pyszne.pl oraz lokalnych smakoszy-influencerów.

Kampania powstała we współpracy z agencjami Lensomai Communication, zaangażowaną w PR, influencer marketing i zakup mediów BTL oraz 180heartbeats + JUNG v MATT, odpowiedzialną za koncept
kreatywny i przeprowadzenie akcji w mediach społecznościowych

Marka Pyszne.pl należy do Just Eat Takeaway.com, czołowego serwisu do zamawiania jedzenia online na świecie (poza Chinami).

Paweł Piasecki 531 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.