Chupa Chups z kampanią na Halloween

Perfetti Van Mele promuje linię "strasznych" lizaków.

Producent słodyczy Perfetti Van Melle wystartował z kampanią dla linii lizaków marki Chupa Chups w kontekście zbliżającego się święta Halloween. W ramach kampanii użytkownicy będą mogli wypróbować m.in. specjalny filtr na Instastories. 
Marka Chupa Chups prowadzi kampanię głównie w social mediach. Do zabawy marka zaangażowała TikTokerów. Kampania promująca lizaki Chupa Chups 3D Czacha realizowana na TikToku i Instagramie potrwa do listopada 2020 r. Za kreację i realizację działań odpowiadają DMG CTRL Krzysztof Budzyński oraz G7 Media.

 

Katarzyna Woźniak 563 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.