Zawodnicy zespołu Formuły 1 w kampanii Orlenu [wideo]

Kampanię w telewizji, radiu, prasie, internecie i OOH przygotowała agencja Grey.

PKN Orlen, największy w kraju koncern naftowy, zachęca do tankowania na swoich stacjach i picia kawy w Stop Cafe. W kampanii "Ulubiona kawa Polaków", która będzie prowadzona w telewizji, radiu, prasie, internecie (VoD i display) oraz na nośnikach reklam zewnętrznych (OOH), wykorzystuje wizerunki zawodników zespołu Formuły 1 Alfa Romeo Racing Orlen, którego jest sponsorem, czyli Roberta Kubicy, Kimiego Raikkonena i Antonio Giovinazziego. Kreację reklam opracowała agencja Grey. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się firma Sigma Bis, która oprócz Orlenu obsługuje także od września br. innego krajowego giganta - PZU.

Maciej Burlikowski 1459 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.