Harley-Davidson promuje swój pierwszy elektryczny motocykl LiveWire [wideo]

Częścią kampanii online, realizowanej przez Mediacore, jest zwiastun serialu dokumentalnego dostępnego na platformie Apple TV+.

Środkowoeuropejski oddział firmy Harley-Davidson zlecił agencji Mediacore realizację kampanii online promującej pierwszy motocykl tej marki o napędzie elektrycznym. W ramach kampanii obok komunikacji wizerunkowej konsumenci zachęcani są do przetestowania motocykla LiveWire.

Kampania obejmuje także
zwiastun serialu dokumentalnego „Long Way Up” (w Polsce pod tytułem „Wielka wyprawa przez Ameryki”). Jego bohaterami są urodzony w Szkocji aktor Ewan McGregor i jego przyjaciel Charley Boorman, angielski aktor i prezenter programów telewizyjnych. Obaj przemierzają elektrycznymi motocyklami Harley-Davidson LiveWire prawie 21 tys. km, podróżując z Patagonii na krańcu Ameryki Południowej do Los Angeles w Kalifornii. Serial dostępny jest na platformie Apple TV+. To już trzecia część motocyklowej sagi z ich udziałem – pierwsza to "Long Way Down", a druga "Long Way Round" (polski tytuł – "Wyprawa na koniec świata").

Paweł Piasecki 538 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.