K2 wspiera kreatywnie kampanię "Twój brak sprzeciwu ratuje życie" [wideo]

W kampanię zaangażował się aktor Tomasz Kot.

Rusza kampania społeczna promująca transplantację i donację narządów po śmierci. Jej pomysłodawcą i twórcą jest Marek Biskup, pierwszy pacjent, któremu zespół ze Śląskiego Centrum Chorób Serca odważył się przeszczepić płuca po dwóch tygodniach podłączenia pod ECMO. W kampanię zaangażował się aktor Tomasz Kot, a kreatywnie wsparła ją agencja K2. Działania mają na celu zwiększenie świadomości dawstwa narządów po śmierci, a w efekcie wzrost liczby organów przekazywanych do przeszczepów.

Kampania obejmuje spot radiowy oraz internetowy spot wideo z fragmentem filmu "Bogowie", wykorzystanym dzięki uprzejmości Watchout Studio, producenta filmu. Spoty zostaną wyemitowane 31 października i 1 listopada i będą wspierane działaniami w mediach społecznościowych. Akcję wsparły stacje radiowe z sieci RMF, Eurozet, Eska i Agora, kilkadziesiąt stacji regionalnych oraz internetowe Radio Nowy Świat.

Maciej Florek 2199 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.