Sony przygotowuje się do premiery PlayStation 5 [wideo]

To najważniejsza w tym roku premiera Sony. Sprzedaż nowych konsol rozpocznie się za 3 tygodnie.

Japoński koncern elektroniczno-rozrywkowy Sony przygotowuje kampanię marketingową związaną z nadchodzącą (19 listopada br.) premierą nowej generacji konsol do gier wideo - PlayStation 5. Od premiery poprzedniej generacji (PS4) minęło siedem lat.

Kreację reklam przygotowuje agencja Adam & Eve/DDB. Spot zogniskowany jest wokół idei eksploracji, przekraczania granic. Nabywcom nowych konsol producent obiecuje "epickie" doznania w trakcie rozrywki.

Premiera jest niezwykle ważna dla Sony, gdyż segment gier związanych z konsolami przynosi koncernowi ponad jedną czwartą przychodów (26% w 2018 r.) i jest najbardziej zyskowny ze wszystkich obszarów jego działalności.

Maciej Burlikowski 1463 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.