UPC reklamuje dekodery telewizji kablowej 4K [wideo]

Nowy dekoder jest reklamowany jako najmniejszy na rynku.

UPC Polska, drugi po Vectrze z największych operatorów telewizji kablowej w kraju, wprowadza do sprzedaży dekoder do odbioru telewizji w rozdzielczości 4K (UPC TV 4K Box). Reklamuje go jako najmniejszy na rynku.

Kampanię od strony strategii, kreacji oraz realizacji działań reklamowych przygotowała agencja K2. Spot wyreżyserował Daniel Jaroszek, postprodukcję przygotował Human Ark, a udźwiękowienie studio Głośno. Oprócz telewizji działania obejmują również kampanię digitalową, outdoor i BTL. Za zakup mediów odpowiada OMD.

Maciej Burlikowski 1723 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.