Uber Eats przedłuża do końca roku bezprowizyjny odbiór osobisty

To jeden ze środków wsparcia lokalnych biznesów restauracyjnych oraz użytkowników platformy w czasie pandemii.

W związku z kolejnym zamknięciem lokali gastronomicznych w całej Polsce Uber Eats przedłuża bezprowizyjny odbiór osobisty z każdej restauracji aż do końca roku. Chcąc pomóc małym i średnim lokalom w utrzymaniu płynności finansowej w okresie zamknięcia, firma przywraca funkcję otrzymywania darmowych dziennych wypłat za zamówienia realizowane za pośrednictwem platformy.

W ramach wsparcia dla dostawców firma zaoferuje pomoc finansową każdemu aktywnemu kurierowi, u którego zdiagnozowano COVID-19 lub który zostanie poproszony o samodzielną izolację przez organy publicznej służby zdrowia. Wsparcie będzie udzielane przez okres do 14 dni.

Dodatkowo Uber Eats usprawnił proces dołączania nowych restauracji do platformy. Dzięki tego typu działaniom w okresie od stycznia do kwietnia br.  liczba nowych lokali dostępnych na platformie wzrosła o 188%.

Z kolei z myślą o konsumentach, którzy w okresie pandemii częściej decydują się na zakupy spożywcze online, Uber Eats uruchomił w ciągu ostatnich pięciu miesięcy usługę dostawy zakupów ze stacji Shell i BP oraz sklepów Żabka, największej sieci sklepów typu convenience. Firma kontynuuje też takie inicjatywy jak bezkontaktowa dostawa oraz dostawa jedzenia czy zakupów w czasie ok. pół godziny.

Z Uber Eats w Polsce korzysta ponad 2 mln użytkowników w 39 miastach.

Paweł Piasecki 538 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.