Uber Eats przedłuża do końca roku bezprowizyjny odbiór osobisty
To jeden ze środków wsparcia lokalnych biznesów restauracyjnych oraz użytkowników platformy w czasie pandemii.
W ramach wsparcia dla dostawców firma zaoferuje pomoc finansową każdemu aktywnemu kurierowi, u którego zdiagnozowano COVID-19 lub który zostanie poproszony o samodzielną izolację przez organy publicznej służby zdrowia. Wsparcie będzie udzielane przez okres do 14 dni.
Dodatkowo Uber Eats usprawnił proces dołączania nowych restauracji do platformy. Dzięki tego typu działaniom w okresie od stycznia do kwietnia br. liczba nowych lokali dostępnych na platformie wzrosła o 188%.
Z kolei z myślą o konsumentach, którzy w okresie pandemii częściej decydują się na zakupy spożywcze online, Uber Eats uruchomił w ciągu ostatnich pięciu miesięcy usługę dostawy zakupów ze stacji Shell i BP oraz sklepów Żabka, największej sieci sklepów typu convenience. Firma kontynuuje też takie inicjatywy jak bezkontaktowa dostawa oraz dostawa jedzenia czy zakupów w czasie ok. pół godziny.
Z Uber Eats w Polsce korzysta ponad 2 mln użytkowników w 39 miastach.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.