Krzysztof Szumski awansuje na dyrektora zarządzającego w One House
Katarzyna Kurdel-Lempkowska zostaje szefową obsługi klienta w agencji.
media i client service. Krzysztof Szumski jest związany z agencją One House od czterech lat, a z branżą od 2001 r. Karierę rozpoczął w Universal McCann w dziale TV buying. Od 2006 r. pracował w ZenithOptimedia, gdzie zarządzał procesami planowania i zakupu kampanii reklamowych. Następnym krokiem była praca w ramach struktur Publicis Groupe, gdzie oodpowiadał za negocjacje warunków handlowych całej grupy. Pracował z największymi reklamodawcami w Polsce, m.in. L’Oreal Polska, Reckitt Benckiser, Polkomtel czy Grupa Maspex.
Po awansie Krzysztofa Szumskiego Katarzyna Kurdel-Lempkowska zajęła zwolnione przez niego stanowisko head of client service. Będzie odpowiedzialna za dział, którego rolą jest dbałość o jak najlepsze relacje z klientami, zapewnienie sprawnej i płynnej ich obsługi poprzez efektywne zarządzanie projektami wewnątrz agencji. Ma 13-letnie doświadczenie w branży. Przez ostatnie trzy lata pracowała w One House na stanowisku senior communications account managera. Wcześniej przez 10 lat związana była z domem mediowym Optimedia, gdzie odpowiadała za obsługę klientów takich jak Sanofi-Aventis, Coty, Reckitt-Benckiser czy Hochland.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.