DDB Warszawa z kolejną paneuropejską kampanią dla Huawei [wideo]

Chiński koncern reklamuje tym razem Huawei Watch GT2 Pro.

Agencja reklamowa DDB Warszawa stworzyła kolejną kampanię dla chińskiego koncernu technologicznego Huawei. Tym razem poświęcona jest nowej generacji inteligentnych zegarków Huawei GT2 Pro. Ideą przewodnią jest to, że ciało ludzkie komunikuje się z nami w swoim własnym, często niezrozumiałym dla nas, języku, który z kolei Huawei Watch GT2 Pro pomaga nam odcyfrować. Podpowiada między innymi, kiedy powinniśmy zwolnić, a kiedy przyspieszyć, wie, czego chce nasze serce i o czym śnimy.

Kampanię stworzono głównie na potrzeby rynków europejskich, ale pojawi się też w krajach trzech innych kontynentów. Powstała przy współpracy z Papaya Films, Rio de Post i Głośno. Za reżyserię odpowiadał Bartosz Dombrowski.

Planowaniem i zakupem mediów dla Huawei zajmuje się u nas dom mediowy Wavemaker.

Maciej Burlikowski 1538 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.