Forum Marketingu Zintegrowanego - Marketing jutra przyszedł wczoraj!

Świat, który znaliśmy, zmienia się bardzo szybko. Podpowiemy Ci jak dostosować się do nowych wyzwań, co robić teraz i jak planować działania, które będą potrzebne za chwilę.

Dołącz już 4 i 5 listopada do Forum Marketingu Zintegrowanego (FMZ) – zdobądź nowy warsztat, sprawdź jak działają inni, skorzystaj ze sprawdzonych rozwiązań. Bądź z nami on-line i wykorzystaj wsparcie naszych ekspertów m.in. z branży finansowej, motoryzacyjnej, FMCG czy digital. Zainspiruj się i kreatywnie buduj nowe.

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB na bieżąco reaguje na szybko zachodzące zmiany w branży i rodzące się potrzeby, dlatego tegoroczne Forum Marketingu Zintegrowanego zyskało dodatkowy blok wiedzy o nazwie FMZ Clinic, którego celem jest wsparcie branży marketingowej. Po dwóch dniach konferencyjnych, uczestnicy otrzymają dostęp do serii warsztatów pomagających odnaleźć się w obecnej rzeczywistości. Już teraz możesz kupić bilet: https://fmz.smb.pl/kup-bilety/

Nie chcemy pozostawiać branży i marketerów z pytaniami bez odpowiedzi, dlatego planujemy na bieżąco wskazywać rozwiązania adekwatne do sytuacji. Stąd pomysł kontynuacji FMZ w postaci kolejnych spotkań, które będą się odbywać w formie warsztatów ujętych w cykl FMZ Clinic. Branża potrzebuje otwartej dyskusji na temat przełomowych zmian rynku, nowych wyzwań i rozwiązań. Jako Stowarzyszenie podejmujemy to wyzwanie i dajemy przestrzeń do branżowej dyskusji o tym jak kreować nową rzeczywistość – mówi Paweł Wielkopolan, dyrektor ds. rozwoju i kluczowych relacji SMB.

- Zależy nam nie tylko na przedstawieniu najlepszych case'ów, ale przede wszystkim na pokazaniu jak w bieżącej sytuacji z aktualnymi wyzwaniami radzi sobie branża, zainspirowaniu uczestników i podpowiedzeniu po jakie rozwiązania w obecnych trudnych czasach warto sięgać. Dlatego materiał podzieliliśmy na trzy główne bloki tematyczne, tak aby łatwo było wrócić uczestnikowi do interesujących tematów, a także uzyskać kompleksową wiedzę dotyczącą danego zagadnienia – mówi Urszula Zarańska-Skarżyńska (na zdjęciu), dyrektor generalna Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB.

Pierwszego dnia startujemy z blokiem "Marki zajmują stanowisko" i debatą: "Covid to tylko przygrywka - co może zrobić marketer, by uratować Ziemię?" Debata to rozwinięcie poruszonego przez nas w zeszłym roku tematu ekologii w marketingu, wskazujące, jak w najbliższym czasie warto rozwijać markę.

Pozostałe wystąpienia w tym bloku będą przykładami praktycznego zastosowania idei marek opartych na wartościach. Warto usłyszeć, jak wdrożyły ją BNP Paribas, Avon, czy Noizz i zobaczyć, dlaczego szczególnie teraz odniesienie się do głębszych emocji konsumenta jest ważne. W trakcie wystąpień prelegenci będą nie tylko odpowiadać na pytania uczestników, ale też zadawać pytania słuchaczom, dzięki czemu na bieżąco będziemy mogli przyjrzeć się temu, jak myśli, działa i co planuje branża w danym zakresie tematycznym. Blok zostanie podsumowany krótka dyskusją, w której będą mogli wziąć udział także uczestnicy Forum.

Kolejny blok - 360/24 - to bardzo praktyczny kawałek FMZ, w którym poruszamy tematykę technologii i praktycznych rozwiązań będących odpowiedzią na obecną sytuację. HTC opowie o przyszłości 5G w marketingu, który nie będzie już taki sam, a Hortex, Albedo, Volvo i Testa Communication podzielą się praktycznymi wskazówkami dotyczącymi stosowanych narzędzi. Pytania do publiczności i podsumowująca blok dyskusja pozwolą na domknięcie tematu i wyciągnięcie najważniejszych wniosków.

Blokiem zwieńczającym tegoroczne wydarzenie jest "Planowanie strategiczne w czasach niepewności. Kryzys szansą dla marek." Zaczynamy od wystąpienia doktora Kacpra Nosarzewskiego - eksperta NATO, UNESCO, UNDP i doradcy dużego biznesu, który w inspirującym wystąpieniu odpowie na pytanie, jak możemy rozwinąć komplementarne metody, techniki i narzędzia myślenia o przyszłości w momencie, gdy te, które znamy, okazują się niewystarczające. BMW, Fundacja K.I.D.S., Catchers przedstawią zwycięskie w konkursie Golden Arrow case'y, dzięki którym zobaczymy, jak w kryzysowej sytuacji myślenie out-of-the box sprawiło, że mimo lock downu zrealizowały swoje cele. Następującą po wystąpieniach dyskusję będzie moderować Game Changers Academy, która uczy niestandardowego myślenia i zarządzania.

- Samo Forum odbędzie się zgodnie z planem, czyli 4 i 5 listopada. Przesunęliśmy jedynie wcześniej zapowiadane godziny tak, aby każdy mógł część dnia w tych intensywnych czasach poświęcić na swoje bieżące zadania. Dlatego zaczynamy o godz. 13.00 i kończymy ok. godz. 16.00. Wszystkie wystąpienia zostaną nagrane i udostępnione uczestnikom, by zachować możliwość powrócenia do materiału, który został opracowany wspólnie z Radą Programową FMZ oraz Radą ds. Marketingu Zintegrowanego SMB – dodaje Urszula Zarańska-Skarżyńska.

Po części konferencyjnej odbędzie się seria warsztatów proponowanych do wyboru. Każdy z nich podejmuje inną tematykę, ale łączącą je ideą jest podpowiedzenie, jak w „nowych czasach" działać, reagować, planować, pisać, radzić sobie ze stresem, z jakich narzędzi korzystać i w jaki sposób. Pełna lista warsztatów już za chwilę na https://fmz.smb.pl

LINK do rejestracji: https://fmz.smb.pl/kup-bilety/

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.