Zmiany organizacyjne i awanse w Feeders Agency

Na czele client service stanęła Daria Polarczyk, kreacją zarządzać będzie Daniel Przygoda i Bodo Kaniewski, nowo utworzonym działem strategii zajmie się Joanna Sagan, a na czele new business staje Agata Piotrowska.

Zarząd agencji reklamowej Feeders podjął decyzję o utworzeniu nowego składu managerskiego.

Daria Polarczyk jako account director pokieruje pięcioosobowym działem client service. Z agencją 2012 i Feeders związana jest od półtora roku, dotychczas pełniła funkcję account supervisora. Ma 16 lat doświadczenia w branży reklamowej i marketingu w zakresie komunikacji 360 stopni. Wcześniej pracowała w agencjach sieciowych: Publicis Group, Young & Rubicam, a także w agencji digital 180heartbeats. Doświadczenie zdobywała w pracy dla marek: Żywiec, Danone, Alpro, L’Oreal, Redds, HP, Disney, WP, Mercedes i Pernod Ricard.

Daniel Przygoda jako creative growth director, oprócz działań wizerunkowych na rzecz agencji, będzie rozwijał copywriterską część kreacji Feeders. Od 10 lat w reklamie, wcześniej pracował m.in. w K2, i VML. Zanim trafił do Feeders, kierował działem kreatywnym w Wavemaker Content. Współtworzył zespół wprowadzający na rynek polską edycję magazynu "Vogue". Pracował też przy nagrodzonej m.in. Titanium Lion kampanii "Ostatni Twój Weekend".

Bodo Kaniewski jako head of arts zajmie się rozwojem obszaru design, art direction i motion w agencji. Do tej pory pełnił funkcję senior art directora. Projektowaniem zajmuje się od 15 lat. Zaczynał od wydawnictw i magazynów (stąd zamiłowanie do typografii), potem zajął się brandingiem i projektowaniem dla instytucji kultury. Doświadczenie agencyjne zdobywał wcześniej w K2. Jest też autorem nowej identyfikacji wizualnej Feeders.

Joanna Sagan staje na czele nowo utworzonego działu strategii. Wcześniej pracowała jako senior strategy consultant w K2, oraz zdobywała doświadczenie mediowe w Starcomie. Na koncie ma ponad 20 nagród, w tym złote Effie za kampanię dla IKEA, kilka mieczy KTR za “Imkagram” dla Teatru Imka oraz wygraną w konkursie Cannes Young Creatives, w kategorii PR. Była częścią zespołu, który wprowadził do Polski markę Netflix. Pracowała też m.in. dla Żubrówki, Pepsi i Disneya.

Agata Piotrowska jako new business officer pokieruje działaniami nowobiznesowymi agencji, łącząc przy tym kompetencje Feeders i 2012 Agency, które wspólnie tworzą grupę reklamową. W branży od 15 lat. Doświadczenie zdobywała w licznych agencjach sieciowych i lokalnych m.in. TBWA, Havas, Saatchi & Saatchi, Kalicińscy, OS3. Zanim trafiła do Feeders, pełniła funkcję group account managera w agencji Lubię To - Linked by Isobar.

Katarzyna Kacprzak 564 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.