Cyfrowy Polsat Nadawcą Roku, TVN7 - Telewizją Roku

Redakcja "Media Marketing Polska" po raz pierwszy nagrodziła także podcasty.

W ramach dorocznego raportu "Nadawcy" redakcja magazynu "Media Marketing Polska" przyznała tytuły wybranym podmiotom z rynku mediowego. Nadawcą Roku 2020 został Cyfrowy Polsat - jak czytamy w raporcie „w uznaniu konsekwencji w budowaniu rodzimego imperium mediowo-telekomunikacyjnego".

Po raz drugi z rzędu tytuł Telewizji Roku otrzymała stacja TVN7 – m.in. za konsekwentną politykę programową, odważne posunięcia produkcyjne (mimo niesprzyjających okoliczności pandemicznych) i zauważalny wzrost widowni.

Wyróżnienia otrzymały stacje: Polsat Sport (Fighter Roku), Puls 2 (Familijna Alternatywa) i Vectra (Innowacja Roku).

Wśród radiostacji wyróżnienia otrzymały: RMF FM (Siła Lidera) i Vox FM (Potęga Rozrywki). Za Zjawisko Roku uznano radiostacje obywatelskie.

Po raz pierwszy redakcja „Media Marketing Polska” przyznała nagrody projektom podcastowym. Nagrodzono: projekt Tandem Media "O Mediach w Tandemie" (Inspiracja dla Branży), podcast "Pisma" - "Śledztwo Pisma" (Oryginalny Kontent) i Empik (Sieć Szybkiego Reagowania).

Doroczny raport "Nadawcy" omawia najważniejsze zjawiska mijającego roku na rynku telewizji, wideo i radiowym.

Piotr Machul 393 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.