Neonet patronem festiwalu Nowe Horyzonty

Sieć elektromarketów z siedzibą we Wrocławiu objęła patronatem m.in. konkurs dla uczestników 20. edycji festiwalu, który w br. odbywa się online.

Wywodząca się z Wrocławia sieć sklepów Neonet objęła patronatem odbywający się corocznie w tym mieście (w br. głównie online poza kilkoma pokazami na rozpoczęcie wydarzenia, 5 i 6 listopada) 20. Międzynarodowy Festiwal Filmowy Nowe Horyzonty (NH). Ze względu na restrykcje pandemiczne odbywający się zawsze na przełomie lipca i sierpnia festiwal przeniesiono w tym roku do internetu i połączono z American Film Festival, który z kolei tradycyjnie odbywa się w listopadzie. Filmy prezentowane są na plaftomie VOD Nowe Horyzonty Video zintegrowanej ze stroną internetową festiwalu.

W ramach współpracy z NH Neonet objął patronatem m.in. konkurs na najciekawszą relację z festiwalu opublikowaną w mediach społecznościowych. Zadaniem uczestników konkursu jest zrobienie zdjęcia, przygotowanie nagrania albo pokazanie w dowolnej innej formie graficznej jak oglądają filmy prezentowane w ramach festiwali Nowe Horyzonty i American Film Festival w domu – jak są ubrani, co jedzą, jakie wprowadzacie rytuały. Do wygrania jest flagowy smartfon marki Xiaomi, Mi10T 128 GB PRO. Prace konkursowe należy opublikować na profilu uczestnika na Facebooku lub Instagramie jako post lub relację (Stories), oznaczając zarazem profile Neonet, Xiaomi Polska, Nowe Horyzonty i American Film Festival.

Mecenasem głównym festiwalu NH odbywającego się w dniach 5-15 listopada jest Miasto Wrocław. American Film Festival jest od lat wspierany przez amerykański bank BNY Mellon. Partnerem filmowym NH jest Ale Kino+ z grupy Canal+, a wśród partnerów są też m.in. Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Polski Instytut Sztuki Filmowej, Ambasada Stanów Zjednoczonych w Polsce i unijny program „Kreatywna Europa”. W gronie sponsorów są głównie firmy związane z miastem. w którym odbywa się wydarzenie, w tym Wrocław Fashion Outlet i Mercedes Benz Grupa Wróbel.

Paweł Piasecki 685 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.