54 nominacje w konkursie Kreatura 2020
W 24. edycji konkursu jury oceniało 132 zgłoszone prace.
W tym roku do konkursu zgłoszono 132 prace. Nowością jest kategoria specjalna Marketing w czasie pandemii, podzielona na dwie podkategorie - pro bono oraz projekty marketingowe firm i marek.
Kreatura to ogólnopolski konkurs dla twórców, firm oraz podmiotów, które na zlecenie lub w ramach promocji własnej przeprowadziły kampanię marketingową lub uczestniczyły w jej realizacji. Adresowany jest do agencji marketingowych, domów mediowych, marketerów, studiów filmowych, fotograficznych i graficznych oraz indywidualnych twórców branży marketingowej.
Organizatorem konkursy jest VFP Communications, wydawca "Media Marketing Polska". Partnerami w tym roku są: GetReponse, agencja Pomarańcza (kategoria Kampania), Orange (kategoria Digital), Tandem Media (kategoria Radio), AdValue (kategoria Kampania społeczna/CSR)
Pełna lista nominowanych już znajduje się na stronie Kreatura.pl.

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.