Rafał Lampasiak na czele strategii w MullenLowe
Grupa integruje działy strategii agencji reklamowej i domu mediowego.
Jakub Zieliński, który dotychczas pełnił funkcję business intelligence & strategy directora domu mediowego Media Hub przechodzi do własnego biznesu, spółki technologicznej The Dots Connected. Pomiędzy spółkami MullenLowe MediaHub oraz The Dots Connected zostanie nawiązana współpraca, dzięki której oferta agencji zostanie poszerzona o dodatkowe obszary związane z danymi, business intelligence oraz AI.
Rafał Lampasiak dołączył do MullenLowe w lutym 2020 r., gdzie przeszedł z agencji Scholz & Friends Warszawa. Wcześniej przez wiele lat pracował nad strategiami międzynarodowych i lokalnych marek w firmach takich jak Walk, Havas Worldwide Warsaw, 180heartbeats i TBWA.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.