Rafał Lampasiak na czele strategii w MullenLowe

Grupa integruje działy strategii agencji reklamowej i domu mediowego.

Na czele zintegrowanych działów strategii agencji reklamowej i domu mediowego. stanie Rafał Lampasiak, obejmujący funkcję strategy directora całej grupy MullenLowe. Celem połączenia jest oferowanie pełnych rozwiązań komunikacyjnych, digitalowych i mediowych. Szczególny nacisk firma kładzie na analitykę i business intelligence, integrację i automatyzację danych, technologię oraz badania. W wyniku integracji kompetencji strategicznych w jednym miejscu powstaje ośmioosobowy zespół strategii.

Jakub Zieliński, który dotychczas pełnił funkcję business intelligence & strategy directora domu mediowego Media Hub przechodzi do własnego biznesu, spółki technologicznej The Dots Connected. Pomiędzy spółkami MullenLowe MediaHub oraz The Dots Connected zostanie nawiązana współpraca, dzięki której oferta agencji zostanie poszerzona o dodatkowe obszary związane z danymi, business intelligence oraz AI.

Rafał Lampasiak dołączył do MullenLowe w lutym 2020 r., gdzie przeszedł z agencji Scholz & Friends Warszawa. Wcześniej przez wiele lat pracował nad strategiami międzynarodowych i lokalnych marek w firmach takich jak Walk, Havas Worldwide Warsaw, 180heartbeats i TBWA.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.