Pepsi startuje z kampanią świąteczną [wideo]

W kampanii pod hasłem "Jak świętować, to tylko z Pepsi!" niebieskie elfy celebrują małe przyjemności.

W rolę Elfów Pepsi ponownie wcielili się Maciej Musiał, Adam Fidusiewicz i Wiktoria Gąsiewska, znani z dużego ekranu. Do niesfornego zespołu Elfów dołączyła influencerka Pepsi Martyna Chomacka.
Elfy są obecne w całej świątecznej kampanii 360˚. W mediach społecznościowych pojawią się wideoposty, na YouTube będzie można zobaczyć szereg bumperów z serii "Jak świętować, to tylko z Pepsi!”.
Ścieżka kreatywna do kampanii przeniesiona została także na świąteczne opakowania z 16 różnymi hasłami na limitowej edycji Pepsi Regular oraz wariantu bezcukrowego Max. W miejscach sprzedaży będą również eksponowane materiały POS. 

Za ideę kreatywną w telewizji i kanałach cyfrowych odpowiada Artegence, a za planowanie kampanii w mediach Media Direction. Produkcją spotu zajęły się Papaya i Film Produkcja, a wyreżyserował go Daniel Jaroszek; produkcja materiałów digital została wykonana przez Film Produkcja (reż. Piotr Matejkowski). Za produkcję materiałów outdoorowych i sesję zdjęciową odpowiadają BBDO i Film Produkcja. Działania PR prowadzi Questia Communications Management Consultants.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.