Hochland nowym klientem Albedo Marketing

To efekt wygranych przetargów.

Hochland rozpoczyna współpracę z Albedo Marketing. Pierwszymi wspólnymi projektami będą loteria konsumencka oraz program motywacyjny dla zespołów sprzedażowych. Budżety promocyjne agencja pozyskała w wyniku wygranych przetargów.

- Bardzo cieszymy się z nawiązanej współpracy, tym bardziej, że będzie dotyczyła naszych głównych specjalizacji: loterii konsumenckich oraz programów B2B - mówi Mirek Młynarczyk, managing partner agencji Albedo Marketing.

W przypadku akcji konsumenckiej agencja odpowie za koncepcję kreatywną, obsługę loterii oraz organizację kampanii digitalowej, zaś w programie motywacyjnym jej rolą będzie wypracowanie strategii i kompleksowa obsługa programu. Obie akcje rozpoczną się na początku 2021 roku

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.