VF kupuje markę Supreme za 2,1 miliarda dol.
Właściciel Timberland, Vans i The North Face poszerza tym samym portfolio o markę streetwear istniejącą od 1994 r.
W 2007 r. połowę udziałów w Supreme przejęła firma private equity Carlyle Group. Supreme i VF Corp. współpracowały w minionych latach przy wybranych kolekcjach marek Timberland (przykład na załączonym zdjęciu z profilu flagowego sklepu Supreme w Nowym Jorku na Instagramie), Vans i The North Face.
Według VF roczne przychody marki Supreme przejętej za 2,1 mld dol. wynoszą obecnie ponad 500 mln dol. w porównaniu z ok. 200 mln dol. w 2017 r. Ponad 60% przychodów pochodzi ze sprzedaży online. Nowy właściciel liczy na wzrost przychodów o 8-10% w ciągu 3 lat. Jebbia i cały zespół kierowniczy mają pozostać w firmie.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.