Piwo Tyskie ze świąteczną kampanią [wideo]
Coca-Cola ma swoje ciężarówki, a Tyskie - pociąg.
- Pociąg Tyskiego jest przedłużeniem historii Browaru, symbolem ery industrialnej, która budzi sentyment, dumę i pozytywne emocje. To także namacalny dowód dawnych czasów i ery maszyn parowych. Tyskim pociągiem przewożono piwo, składniki oraz pracowników browaru. W ten symboliczny sposób chcieliśmy pokazać miejsce życia społecznego, zwłaszcza w okresie świątecznym, w którym przecinają się ludzkie losy - tłumaczy Tycjan Lewandowski, dyrektor marki Tyskie.
Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie, na nośnikach reklam zewnętrznych (OOH), w mediach społecznościowych i w sklepach. Świąteczny spot marki został wyreżyserowany przez Karolinę Lewicką i Tomasza Kapuścińskiego. Za zdjęcia odpowiada Bartek Kaczmarek, produkcją zajął się dom produkcyjny Oto Film, udźwiękowieniem studio Juice, postprodukcji spotu podjął się Televisor, a nadzór nad całym procesem sprawowała agencja Bardzo. Za działania marketingowe Tyskiego w internecie odpowiada agencja Gong, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Zenith. Działania PR prowadzi agencja Huta 19. Im. Joachima Fersengelda. Działania promocyjne potrwają do świąt Bożego Narodzenia.

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.