WPP łączy AKQA i Grey
Powstanie sieć AKQA Group.
Mimo że Grey jest znacznie większą siecią niż butikowa AKQA, to Ajaz Ahmed, chief executive AKQA, który założył agencję w 1994 r., zostanie szefem nowej agencji. Michael Houston, chief executive Grey, ma otrzymać stanowiska president, chief operating officer AKQA Group.
Nie jest znany czas przeprowadzenia rebrandingu w Polsce oraz zakres zmian wynikających z globalnej fuzji. Grey Group Poland z pewnością będzie liczył na digitalowe i technologiczne zaplecze AKQA. Szczegóły jednak nie są znane.
Przypomnijmy, że WPP jest już po dwóch podobnych wewnętrznych połączeniach. W 2018 r. doszło do fuzji Wundermana i JWT, tworzącej Wunderman Thompson oraz VML i Y&R, dzięki czemu powstał VMLY&R. W 2017 r. konsolidacja objęła również marki podrzędne Ogilvy, które działają teraz w ramach jednego brandu.
Na zdjęciu powyżej niektóre z ostatnich prac AKQA dla Netfliksa, Societe Generale, Earth Speakr i Oakley.

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.