54 kampanie nagrodzone na Effie Awards
Grand prix otrzymała kampania "Żabka - mały wielki sklep".
Jury 21. edycji Effie Awards pod przewodnictwem Tomasza Suchańskiego, prezesa zarządu i dyrektora generalnego firmy Żabka Polska, przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie, a wśród nich: 29 statuetek brązowych, 20 srebrnych oraz 5 złotych. Grand prix otrzymała kampania "Żabka – mały wielki sklep" (złoto w kategorii long term marketing excellence).
Złote statuetki Effie Awards 2020 otrzymali autorzy kampanii:
– "Żabka – mały wielki sklep" – Żabka, PZL, Spark Foundry, OMD
– "Eko petycje" – ING Bank Śląski, Brain, Gong, 24/7 Communication, MullenLowe MediaHub
– "Przejdźmy na ty" – Tyskie, Gong, Bardzo, Tailor Made PR, Zenith, BNA
– "Mak? Mnie to pasuje!" – McDonald's, MJCC, OMD, DDB Warszawa
– "To, co ważne" – Huawei, Havas Warsaw, Wavemaker, 180heartbeats + Jung v Matt
W corocznym rankingu efektywności Effie najwyższą pozycję zajęli: wśród agencji – DDB Warszawa, wśród agencji mediowych – Wavemaker, jako firma – McDonald’s.
– "Żabka – mały wielki sklep" – Żabka, PZL, Spark Foundry, OMD
– "Eko petycje" – ING Bank Śląski, Brain, Gong, 24/7 Communication, MullenLowe MediaHub
– "Przejdźmy na ty" – Tyskie, Gong, Bardzo, Tailor Made PR, Zenith, BNA
– "Mak? Mnie to pasuje!" – McDonald's, MJCC, OMD, DDB Warszawa
– "To, co ważne" – Huawei, Havas Warsaw, Wavemaker, 180heartbeats + Jung v Matt
W corocznym rankingu efektywności Effie najwyższą pozycję zajęli: wśród agencji – DDB Warszawa, wśród agencji mediowych – Wavemaker, jako firma – McDonald’s.
Więcej na temat Effie Awards Poland oraz pełna lista nagrodzonych i rankingi tutaj.
Katarzyna Kacprzak
706 Artykuły
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.
Komentarze
Artykuły powiązane