Ruszyła kampania świąteczna Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich [wideo]

Osią kampanii, za którą odpowiadają Schulz Brand Friendly, Lemon Film oraz Zenith, jest wzruszający film "Moc niewidzialności".

Rozpoczęła się kampania bożonarodzeniowa Stowarzyszenia Mali Bracia Ubogich. Coroczna świąteczna akcja fundraisingowa stowarzyszenia "Podaruj Wigilię" ma na celu zebranie funduszy na organizację dużych spotkań wigilijnych dla samotnych seniorów. W tym roku ze względu na pandemię wolontariusze dotrą do podopiecznych z wigilijnym posiłkiem, podarunkiem i świąteczną ozdobą.

W tym roku strategię, koncepcję kreatywną i realizację kampanii przygotowała agencja Schulz Brand Friendly (agencja realizuje ją pro publico bono). Wcześniej przez cztery lata kampania realizowana była przez BBDO Warszawa. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Lemon Film, Za produkcję odpowiada dom produkcyjny Lemon Film, a za strategię mediową i zakup mediów – Zenith. Spot wyreżyserował duet reżyserski Frydrych/ Zdanowski, zdjęcia zrealizowała Dominika Podczaska, a muzykę skomponował Tomasz Toczkowski.

W ramach kampanii 360° planowane są działania w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz OOH. - Film "Moc niewidzialności" to prosta historia, która kontrastuje dziecięcą perspektywę z rzeczywistością samotnej kobiety. List do Świętego Mikołaja ilustrowany scenami z życia seniorki nie wymaga dodatkowych środków wyrazu. Czarno-biały obraz tylko wzmacnia przekaz o Bożym Narodzeniu, które straciło swój kolor i boleśnie wręcz odcina się od reklamowego blichtru kampanii świątecznych – zaznacza Emilia Czerwiec, senior copywriter i creative lead w agencji Schulz Brand Friendly.

Wojciech Klimczak, producent w Lemon Film, twierdzi, że szczególnie ważne było znalezienie odpowiedniej lokacji, pasującej do głównej bohaterki i jej historii oraz oddającej klimat, w jakim utrzymana jest kampania. - Przy produkcji tego spotu skupiliśmy się na realizacji konceptu konfrontacji dwóch światów, dziecięcego, radosnego, w kolorze, i tego smutniejszego, czarno-białego, w jakim żyją samotne starsze osoby – powiedział Wojciech Klimczak. 

Piotr Machul 265 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.