Michał Leonczuk z Grand Prix konkursu Timecode Akcja Animacja 2020 [wideo]

Do konkursu, który w tym roku odbywał się pod hasłem "Animacja dla planety", prace zgłosiło 189 twórców z całej Polski.

W tegorocznej edycji konkursu Timecode Akcja Animacja,  który odbywał się pod hasłem "Animacja dla planety", jury nagrodziło Grand Prix pracę Michała Leonczuka (na zdjęciu poniżej) dla Ikea, a marki partnerskie przyznały sześć wyróżnień. Organizatorem konkursu jest dom produkcyjny Timecode Film Production.

Michał Leonczuk, zdobywca Grand Prix konkursu Timecode Akcja Animacja 2020
Michał Leonczuk, zdobywca Grand Prix konkursu Timecode Akcja Animacja 2020
Zadanie konkursowe polegało na stworzeniu w dowolnej technice animacyjnej filmu do jednej z sześciu gotowych ścieżek dźwiękowych przygotowanych przez agencje: FCB Bridge 2 Fun oraz VML&YR – partnerów kreatywnych konkursu.

- Wygrała animacja Michała Leonczuka, którą jurorzy uznali za oryginalną, ciekawą, dopracowaną i estetyczną, a przede wszystkim dobrze odzwierciedlającą DNA marki Ikea. Konkurs kierujemy do twórców animacji i motion designerów, którzy chcą realizować projekty na potrzeby komunikacji marketingowej, dlatego istotnym kryterium oceny jest właśnie spójność z charakterem marki. W tej pracy to było bardo dobrze widać - powiedział Tomasz Dławichowski - managing director domu produkcyjnego Timecode Film Production.

Zwycięzca tegorocznej edycji konkursu otrzymał honorarium 10 tys. zł, monitor Eizo ColorEdge CS2410, tablet Wacom One oraz statuetkę wykonaną przez studio Uau Projekt w technologii druku 3D z materiałów pochodzących z recyklingu.

Partnerzy konkursu: Credit Acricole Bank Polska, Ikea, Fixly, Nexera, Magne B6 i Żywiec Zdrój przyznawali swoje wyróżnienia w postaci honorariów 2 tys. zł oraz tabletów Wacom Baboo Slate. Otrzymali je: Kamila Szkolnik-Gołdyn, Adam Łabuś, Michał Leonczuk, Natalia Biegaj, Barbara Szczepanek, Klaudia Kuśnierz i Grzegorz Samson.

Wyróżnione prace:

Prace w tym roku oceniali: duet reżyserski Kasia Kijek i Przemek Adamski, Beata Śliwińska „Barrakuz” - visual & graphic designer, Andrzej Pągowski – artysta grafik, Małgorzata Drozdowska - creative director FCB Bridge2Fun, Agnieszka Klimczak - executive creative director FCB Bridge2Fun, Anna Iller - branded content manager Grupy Allegro, Agnieszka Koćmierowska - senior art director McCann Worldgroup, Filip Tomann - producent Timecode Film Production, Łukasz Słotwiński - partner / design One Eleven, Anna Szkałuba - head of visual design, VMLY&R, Olga Wroniewicz - pełnomocnik rektora ds. współpracy międzynarodowej w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych oraz Kuba Matyka - creative director / experience director MELT.

Partnerami kreatywnymi tegorocznego konkursu były agencje FCB Bridge2Fun oraz VMLY&R oraz One Eleven (opracowanie identyfikacji wizualnej 3. edycji konkursu); Ucho Studio (nagranie ścieżek dźwiękowych) i Apollo Music (bank muzyki). Partner strategicznym Timecode Akcja Animacja jest Open Minded Group.

 Prace tegorocznych laureatów można obejrzeć na: www.timecodeakcjaanimacja.pl

Paweł Piasecki 530 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.