Agata Malinowska i Monika Hoja w Grupie Open Mobi

Wzmacniają dział social mediów.

Do zespołu social audience w Grupie Open Mobi specjalizującej się w reklamie mobilnej dołączyły Agata Malinowska (na zdj. z lewej) oraz Monika Hoja.

Malinowska, obecnie social paid specialist w Grupie Open Mobi, odpowiada za realizację płatnych kampanii klienckich oraz współpracę z dostawcami social media. Z branżą marketingu związana jest od 2013 r. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach marketingowych oraz po stronie klienta. Pracowała dla polskich oraz globalnych marek z branż: FMCG, beauty, travel, farmacja, finanse oraz bankowość.

Hoja, social media manager, odpowiada za strategię i realizację działań Grupy Open Mobi na Facebooku oraz LinkedInie dla wszystkich marek własnych agencji. Komunikacją z wykorzystaniem social media zajmuje się od ponad siedmiu lat. Poprzednio prowadziła kanały socialowe marek z branży beauty & fashion oraz klinik medycyny estetycznej.

Maciej Florek 2198 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.