Aldi startuje z kampanią "Mamy święta i mamy siebie" [wideo]

Jest to pierwsza kampania bożonarodzeniowa tej marki w Polsce.

Sieć sklepów Aldi startuje ze swoją pierwszą w Polsce kampanią świąteczną skierowaną do rodzin. Jej motywem przewodnim są zabawne opowieści mam o przedświątecznych perypetiach i niespodziewanych sytuacjach, w których rozwiązaniu pomaga Aldi. Kampanie wizerunkowa i produktowa, które uzupełniają się wzajemnie, prowadzone są w tym samym czasie. Towarzyszy im konkurs dla klientów angażujący influencerów. "Mamy święta i mamy siebie" to główne hasło kampanii, która obejmuje działania w radiu, internecie, social mediach oraz reklamę zewnętrzną. Co tydzień, przez cały czas trwania kampanii, wybrane tradycyjne produkty świąteczne oraz produkty z kategorii niespożywczej dostępne będą w promocyjnych cenach.

Kampania rozpoczęła się 16 listopada i potrwa do świąt Bożego Narodzenia. Za kompleksową komunikację kampanii, w tym opracowanie koncepcji i kreacji, odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, należąca do Grupy S/F i obsługująca sieć Aldi od trzech lat. Kampanię w mediach społecznościowych prowadzi agencja The Digitals, również będąca częścią Grupy S/F. Planowaniem i zakupem mediów zajęły się agencje Carat (radio, prasa, outdoor) oraz iProspect (internet).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.