Krosno Glass podbija Amazon [wideo]

Porównując liczbę zamówień zrealizowanych w 2020 r. za pośrednictwem Amazona z analogicznym okresem rok wcześniej, polska firma odnotowała wzrost o 230%.

Krosno Glass S.A., czołowy producent szkła użytkowego w Polsce z blisko 100-letnią tradycją, którego  wyroby trafiają na niemal 60 rynkach na świecie, współpracuje z Amazon od 2018 r. Wyroby z Krosna są obecnie dostępne na sześciu rynkach giganta e-commerce w Europie. Tak jak większość polskich firm handlujących na Amazonie Krosno Glass zaczęło od rynku niemieckiego, a za nim poszły brytyjski, francuski, hiszpański, holenderski i włoski. Już wkrótce sprzedaż zostanie rozszerzona o dwa kolejne rynki, gdzie Amazon prowadzi swoje sklepy: Stany Zjednoczone i Szwecję. W ubiegłym roku firma zrealizowała 45 412 zamówień dla europejskich klientów Amazona, natomiast w tym roku jest to już 67 624, uwzględniając wyniki do końca września. Oznacza to wzrost liczby zamówień aż o 230%.

Jak za sprawą Amazon polskie firmy mogą zyskać nowe rynki zbytu dla swoich produktów i zwiększyć sprzedaż? O tym w poniższym materiale wideo opowiada prezes Krosno Glass S.A., Paweł Szymański.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.