Komputronik reaguje na lockdown, otwierając tzw. mobilne punkty obsługi
Można w nich np. odebrać zamówienia internetowe.
Komputronik, sieć sklepów ze sprzętem komputerowym, RTV i małym AGD, w związku z obostrzeniami wynikającymi z kolejnej fali epidemii koronawirusa była zmuszona zamknąć ok. 30 sklepów, które znajdują się w centrach handlowych. Firma zdecydowała się jednak uruchomić alternatywne tzw. mobilne punkty obsługi, w których można dokonać zakupu lub odebrać zamówienia internetowe. Pierwsze z nich zostały otwarte w Krakowie, Wrocławiu, Rzeszowie, Łodzi i Zgorzelcu.
- Otworzymy i utrzymamy do końca roku ok. 20 takich miejsc. Dzięki temu klienci będą mogli skorzystać z pełnej oferty naszej firmy - zapowiada Marcin Mordak, dyrektor sieci sprzedaży Komputronik.
Obecnie w całym kraju otwartych pozostaje 75 salonów stacjonarnych i punktów tej sieci.
Maciej Burlikowski
1756 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane