Allegro przekonuje, że czas poświęcony bliskim to najlepszy prezent [wideo]

Świąteczną kampanię największej polskiej platformy e-commerce przygotowała agencja reklamowa Ogilvy.

Na Allegro, największej w kraju platformie handlu internetowego, na miliony Polaków kupują właśnie prezenty na święta. Ideą przewodnią kampanii Ogilvy jest przekaz, że najlepszym prezentem dla bliskich niekoniecznie musi być drogi upominek, ale czas, który im poświęcimy. Powstał specjalny kalkulator świąteczny (https://allegro.pl/swieta/prezenty/czas-z-bliskimi), który po dokonaniu wyboru, dla kogo i ile czasu chcemy przeznaczyć, proponuje nam idealnie dobrany prezent.

- Chcieliśmy pokazać ludziom, że rozumiemy, co dla nich ważne. Dać im znać, że to, co kupią na Allegro, to coś więcej niż przedmiot. To pretekst do spędzenia razem czasu i szansa na wzmocnienie więzi z bliską osobą - mówi Joanna Kobylińska-Andrzejak, brand management specialist Allegro.

W ramach kampanii mediowej będzie emitowanych kilkanaście filmów reklamowych - łapiących za serce historii. Poza filmami i kalkulatorem prezentów idea "Najważniejszy jest czas z bliskimi" zaistnieje w social mediach i odcinkach podcastów, które Allegro przygotowało wspólnie z agencją LiquidThread (Publicis Groupe). Świąteczne podcasty pojawią się w kanałach twórców: TuOkuniewska, Słuchowisko, Karolina Sobańska, Dwóch Typów Podcast, Rock i Borys czy Kolega Ignacy oraz na landing page'u kampanii. Oprócz specjalnych odcinków z podcasterami we współpracy z Onetem powstała miniseria podcastów (3 odcinki), w których prowadzącym jest profiler sądowy – Jan Gołębiowski. W każdym odcinku pomaga on znanej osobie (Anna Dereszowska, Łukasz Grass, Odeta Moro) dobrać idealnie dopasowany prezent dla bliskiej osoby. Seria podcastów jest dostępna na portalu Onetu oraz jego kanale YouTube.

Świąteczna kampania Allegro pojawi się w telewizji, internecie i radiu. Filmy wyreżyserował Kuba Michalczuk, za produkcję odpowiada Moon Films, za postprodukcję obrazu – Televisor, za udźwiękowienie – studio Juice. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów do kampanii zajął się Starcom, a stworzenie pomysłu i produkcja podcastów należały do LiquidThread.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.