Huawei startuje równolegle z kilkoma kampaniami [wideo]

Producent będzie w nich reklamował smartfony, akcesoria do nich oraz swój sklep z aplikacjami.

Polski oddział chińskiego koncernu technologicznego Huawei szykuje równoległy start trzech samodzielnych kampanii reklamowych. Pierwsza z nich promuje najnowszy smartfon Mate 40 Pro. Z początkiem grudnia ruszy kampania "Najlepsze na święta, najlepsze dla bliskich" z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego, inspirująca do zakupów świątecznych. Równolegle Huawei będzie prowadził kolejną kampanię promującą AppGallery, swój autorski sklep z aplikacjami mobilnymi. – Liczne kampanie marketingowe pokazują, jak dużo dzieje się w Huawei – mówi Dorota Haller, dyrektor marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.

Huawei zmaga się z mocnym spadkiem sprzedaży swoich smartfonów, spowodowanym niemożliwością instalacji na nich oprogramowania firmy Google z powodu embarga władz Stanów Zjednoczonych (z tego też powodu promuje własny sklep AppGallery).

Firma nie ujawnia, z jakimi agencjami marketingowymi współpracuje przy obecnych kampaniach. W Polsce dla tego marketera pracują agencje: DDB, Havas Warsaw i LH, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Wavemaker.

Maciej Burlikowski 1480 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.