SuperGrosz - nowa marka na rynku pożyczek [wideo]

Debiut wspiera kampania telewizyjna.

Na rynku pożyczek konsumenckich debiutuje nowa marka – SuperGrosz. Jej właścicielem jest spółka AIQLabs Sp. z o.o., należąca m.in. do czterech osób: Piotra Siwca, Anny Kurowskiej, Piotra Stróżyka oraz Aleksandra Ducha. Debiut nowej marki wspiera kampania telewizyjna – spot będzie emitowany do 10 grudnia br. w kanałach głównych i tematycznych TVP, Polsatu oraz TVN. Przedstawiciele spółki wskazują, że moment debiutu nowej marki wybrano nieprzypadkowo.

– Przed nami wzmożony czas zakupów świątecznych oraz licznych promocji dostępnych w wielu sklepach. W dobie kolejnych obostrzeń handlowych sprzedaż przeniosła się przede wszystkim do internetu. Dzięki działaniom marketingowym jesteśmy jeszcze bliżej konsumentów, którym oferujemy niskie raty oraz łatwe spłaty. Pożyczkę można nabyć szybko, bez konieczności wychodzenia z domu czy zbędnych formalności, co jest szczególnie istotne w czasach pandemii – mówi Marta Fila, marketing manager w AIQLabs.

Kampania została przygotowana przez wewnętrzny dział marketingu AIQLabs, natomiast za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja White Paper Agency (WPA).

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.