SuperGrosz - nowa marka na rynku pożyczek [wideo]
Debiut wspiera kampania telewizyjna.
– Przed nami wzmożony czas zakupów świątecznych oraz licznych promocji dostępnych w wielu sklepach. W dobie kolejnych obostrzeń handlowych sprzedaż przeniosła się przede wszystkim do internetu. Dzięki działaniom marketingowym jesteśmy jeszcze bliżej konsumentów, którym oferujemy niskie raty oraz łatwe spłaty. Pożyczkę można nabyć szybko, bez konieczności wychodzenia z domu czy zbędnych formalności, co jest szczególnie istotne w czasach pandemii – mówi Marta Fila, marketing manager w AIQLabs.
Kampania została przygotowana przez wewnętrzny dział marketingu AIQLabs, natomiast za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja White Paper Agency (WPA).
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.