Visa zachęca do płacenia za prezenty gwiazdkowe kartami [wideo]
Kampanię przygotowały i realizują: Saatchi oraz Starcom.
Kampania potrwa do 27 grudnia br. Na jej potrzeby przygotowano 15- i 30-sekundowy spot reklamowy, który będzie emitowany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Towarzyszą mu działania w internecie oraz w mediach społecznościowych.
Kampanię wspiera świąteczna loteria konsumencka z atrakcyjnymi nagrodami, zachęcająca do płacenia Visa w sieci sklepów Lidl. Uczestnicy loterii będą mieli możliwość wygrać cztery pakiety zakupów o wartości 10 tys. zł każdy oraz dwanaście pakietów, każdy o wartości 1 tys. zł. Aby wziąć udział w loterii, wystarczy dodać kartę Visa do aplikacji Lidl Plus oraz zarejestrować ją na stronie www.lidl.pl/visa. Następnie przy użyciu aplikacji Lidl Pay należy zapłacić za zakupy w sklepie Lidl. Loteria potrwa od 30 listopada do 24 grudnia br.
Za opracowanie kreacji kampanii i loterii oraz produkcję spotów reklamowych odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS, natomiast strategią, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.