Xiaomi rozpoczyna szerokie działania reklamowe [wideo]

Pierwszą samodzielną kampanię telewizyjną realizują Open Gate, Bomaye i MediaCom.

Polski oddział chińskiego koncernu technologicznego Xiaomi rozpoczyna pierwszą w naszym kraju samodzielną kampanię reklamową. Spoty są emitowane m.in. w TVN i Polsacie. Kampania będzie mieć charakter 360 stopni i obejmie także na wybranych etapach kanały OOH, DOOH, digital i radio.

Za koncept kreatywny, scenariusz oraz koordynację pierwszej kampanii telewizyjnej Xiaomi w Polsce odpowiada agencja Open Gate, za reżyserię Tadeusz Śliwa, a za produkcję Bomaye. Zakup mediów realizuje dom mediowy MediaCom.

Wizerunkowy spot przedstawia nowy flagowy smartfon Xiaomi Mi 10T Pro, wskazując m.in. możliwości wykorzystania asystenta Google.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.